Vrei sa iesi undeva diseara?

Afla pe www.concerte-azi.ro unde poti gasi o atmosfera placuta, apoi cheama-ti prietenii si hai sa petrecem o seara memorabila.

Daca stii de vreun eveniment care nu este pe site sau vrei sa colaborezi cu noi, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact.

Bun venit

Recenzie - Teatru - Conversatii cu Mafia

Body:
Imi place cand teatru paraseste spatiul traditional si vine in intampinarea spectatorilor intr-un cadru neconventional - poate fi un parc, o terasa... un Pub. Echipa isi asuma o suma de provocari suplimentare, spatiul nu mai este construit special pentru a pune in centrul atentiei actul artistic, atentia spectatorilor trebuie cucerita ei avand si alte tentatii in jur. Mi-a placut cum au facut fata acestor provocari cei de
la "În culise Teatru Pub".

M-a impresionat in mod placut atentia pentru detalii, umorul se insinueaza subtil prin decorul din "foaier", direct in sala printre spectatori.
Spectacolul incepe atunci cand ajungi acolo, nu atunci cand bate gongul. Spectatorul nu trebuie sa astepte, el intra in atmosfera din primele momente - cu "mafiotii" care se plimba În culise, cu decorul de priveghi si coliva autentic romaneasca - comestibila, delicioasa chiar :)... Odata "conversatia" inceputa, se respecta toate rigorile teatrului traditional - nu s-au preluat comenzi in timpul spectacolului, nu au fost oameni sa se perinde printre mese, personalul localului a urmarit piesa discret dintr-un colt al barului. Spectatorii au fost in intregime captivati, ceea ce a intregit imaginea de teatru profesionist pe care o construiesc cei de la "În culise Teatru Pub".

"Conversatii cu Mafia" este un spectacol captivant cu rasturnari de situatii si dialog savuros - trei tablouri care schiteaza in tuse clare "Organizatia". Primele doua tablouri sunt in fapt doua confruntari ce oscileaza intre drama, comedie si chiar tragedie. Se confrunta Sal (Cristian Bajora, care este si Regizorul acestei montari), patronul unei afaceri cu jocuri de noroc si Butch (Paul Alexandru), un mafiot incepator cu ambitii mari; apoi Lenny (Alexandru Minculescu), mafiotul care circula si transmite informatii si Punchy (Ionuț Iftimiciuc), mafiotul care se afla mereu in mijlocul actiunii. Povestile se  intrepatrund subtil. Personajele se afla incontinuu pe un teren minat, nu-si inteleg intotdeauna pozitia in piramida, astfel incat sunt nevoite sa recurga la tatonari. Ataca violent pentru ca in minutele urmatoare sa-si ceara scuze, totul intr-un efort disperat de a supravietui intr-un sistem condus prin violenta (de limbaj), confuzie si teroare...
Ultimul tablou relaxeaza atmosfera, comedia acapareaza in intregime spatiul si devine contagioasa. Laura Marin și Maria Popovici cuceresc
privirile, zambetele si aplauzele spectatorilor.

Localul atrage oameni frumosi si pretenosi. Cristian Bajora explica intr-un interviu cum prieteni mai vechi intalnesc grupuri de prieteni mai noi... „si dintr-o data suntem mai multi prieteni“. Realitatea a confirmat acest lucru, conversatia s-a legat usor cu vecinul de masa si cu organizatorii si imi doresc ca data viitoare sa planific mai mult timp pentru a savura atmosfera alaturi de preteni vechi si noi.

"Conversatii cu Mafia" este un eveniment la care merita sa te opresti. Cu bateriile incarcate pentru inca o saptamana de lucru, va invit sa va planificati responsabil timpul liber... pentru ca "nu poti trai in trecut", cum bine spune unul dintre personaje.

Foto si Text: Elena si Stefan Mihailescu

Mai multe poze puteti gasi AICI
Afis EV: